Cuviosul Seraphim Rose

Februarie 7, 2008

O vindecare minunata

Filed under: marturii,minune — Petre @ 9:18 am
Tags: , ,
Ieromonah Damaschin,
“Viata si opera Parintelui Serafim Rose”,
Ediţia Apologeticum, 2005
trad.: Prof. Gratia Lungu Constantineanu

Nu mult după moartea Părintelui Serafim, s-a descoperit că Matuşka Părintelui Alexei Young, Susan, avea o tumoare în gât. După mai multe investigaţii, sau confirmat temerile cele mai reale: tumoarea era cancer malign. Doctorii nu i-au dat nici o nădejde. Peste tot, oamenii au început să se roage lui Dumnezeu pentru ea şi Părintele Alexei i-a miruit gâtul cu ulei de la candela mormântului Părintele Serafim. La 6 decembrie 1982, o enoriaşă a Părintelui Alexei, Martha Nichols, a scris mânăstirii:

„Simt că Părintele Serafim nu este foarte departe. Am visat de curând că mergeam într-o mulţime de oameni, şi acolo era Părintele Serafim, îmbrăcat în veşminte monahale cu scufia pe cap. M-a binecuvântat şi a spus, ‘Pace ţie’, şi eu am spus, ‘Şi duhului tău’, ca în Liturghie. S-a întors spre o femeie şi şi-a pus fruntea pe gâtul şi umărul ei. Când şi-a ridicat capul, curgea sânge pe gâtul şi umărul femeii, dar pe Părintele Serafim nu era sânge. Părintele Diacon Laurenţiu Williams, înveşmântat în alb şi galben, a mers acolo şi cu pânza Cuminecăturii a şters sângele foarte calm. Îmi amintesc gândul – ‘Este cu adevărat sângele lui Hristos!’ Apoi Părintele Serafim s-a îndepărtat având braţele în jurul cuiva, ca şi cum ar fi mângâiat acea persoană. N-am recunoscut cine era. Când m-am trezit, mi-am dat seama că femeia din vis arăta, din spate, întocmai ca Matuşka Susan.”

După câtva timp de la acest vis, Matuşka Susan a mers la doctor pentru analize. Toate au fost negative şi doctorii i-au spus că nu va trebui să vină la control şase luni. Astăzi gâtul ei este perfect sănătos.


Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

